• Gratis verzending (NL) vanaf € 75,00
  • Gratis bezorging in de Hoeksche Waard
  • Vragen? Direct contact via Whatsapp

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Op alle door ons geleverde producten zit garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. U dient uw gebrek en/of klacht altijd eerst in te dienen via de mail naar info@het-landhuis.nl.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ook komt het heel soms voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Win op tijd ons advies in. Indien de verpakking en het product beschadigd is aangekomen dient u dit binnen 2 dagen aan ons terug te koppelen met foto's. Zodoende kunnen wij ook de kwestie bij de pakket dienst neerleggen.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ons via info@het-landhuis.nl. Wij zullen er alles aan doen om met u de klacht zo goed mogelijk op te lossen.